Lättläst svenska

Här kan du läsa om hur det går till att söka en lägenhet och hur du gör för att få hjälp.

Så får du en lägenhet genom oss

Här kan du läsa om hur du kan få en lägenhet genom Bostadsförmedlingen.
Vi guidar dig steg för steg.

Läs om hur du gör för att söka en lägenhet

Sök lägenheter på vår webbplats

Varje dag fyller vi på med nya lediga lägenheter på vår webbplats.

Läs hur du gör

Så här använder du Mina sidor

När du loggar in här på webbplatsen kommer du åt Mina sidor.

Läs mer om vad du kan göra på Mina sidor

Lägenheter som du kan söka hos oss

Vi har många olika typer av lägenheter.

Läs mer om de vanligaste typer av lägenheter

Bostadsförmedlingen hjälper personer att hitta hyreslägenheter i Stockholm.

Läs mer om oss

Kontakta oss

Det finns flera sätt att få hjälp av oss.
Du kan ringa, skicka ett mejl eller komma till oss.

Läs om hur du gör för att få kontakt med oss