Så här använder din Mina sidor

När du loggar in här på webbplatsen kommer du åt Mina sidor. Där kan du skriva in och uppdatera uppgifter om dig själv.

Uppgifter om dig själv

Det är viktigt att dina uppgifter är uppdaterade.
Du ska skriva hur mycket pengar du tjänar, hur vi kan nå dig och var du bor idag.

Då ser vi om du kan få de lägenheter som du anmäler intresse för.

Mina sidor kan du se

  • Ditt kundnummer hos Bostadsförmedlingen
  • Hur lång kötid du har
  • Om din avgift är betald och när du ska betala den nästa gång.
  • Alla dina intresseanmälningar
  • Lägenheter som du anmält intresse för

På Mina sidor står det vilka lägenheter du anmält intresse för.
Du kan ta bort ditt intresse om du ändrar dig.

När vi har fått in alla anmälningar till en lägenhet börjar vi hantera anmälningarna.

Mina sidor ser du hur det går.