Kontakta oss

Det finns flera sätt att få hjälp av oss. Du kan ringa, skicka ett mejl eller komma till oss.

kvinna med headset

Ring till oss

  • Du kan ringa oss på telefonnummer 08-785 88 30 så kan vi ofta hjälpa dig direkt.
  • Du kan ringa på vardagar från klockan 9 till 12.
  • På måndagar, tisdagar och onsdagar kan du också ringa från klockan 13 till 16.
  • På torsdagar och fredagar kan du också ringa från klockan 13 till 15.

Mejla oss

Du kan mejla oss med formuläret som du hittar här.

I formuläret väljer du vad det är du vill fråga eller tycka till om. Formuläret är inte på lättläst svenska.

Besöka oss

Om du vill träffa oss kan du komma till vår kundmottagning.

Kundmottagningen finns vid vårt kontor i Slakthusområdet.
Adressen är Palmfeltsvägen 5c.
Globen är den närmaste tunnelbanestationen.

Kundmottagningen är öppen på tisdagar, onsdagar och fredagar
från klockan 9 till 12.